بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا افراد به جای استفاده از این بلیط چند بلیط یک سره تهیه نمی کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تهیه ی بلیط Open Jaw نسبت به چند بلیط یک سره دارای مزیت های زیر می باشد:

ü     صرفه جویی در هزینه(بلیط)

ü     تسهیل سفر به مقصدهای مختلف با اهداف کاری یا تفریحی(بلیط)

ü     عدم تحمیل هزینه هایی مانند تأخیر یا لغو پرواز(بلیط)

اکنون با انواع بلیط های Open Jaw آشنا می شویم:

1.      بلیط Open Jaw معمولی

2.      بلیط Open Jaw با مقصد متغیر

3.      بلیط Open Jaw دوگانه


درادامه ی مطلب همراه ما باشید

http://bayanbox.ir/view/5921047241931817756/images.jpg


 بلیط Open Jaw معمولی: شما می توانید با تهیه ی این بلیط، از شهر مبدأ به شهر مقصد سفر کنید ولی برای بازگشت به مبدأ باید به فرودگاه دیگری در مقصد رفته و به مبدأ بازگردید. درواقع شما نمی توانید از فرودگاه های یکسان برای دو پرواز رفت و برگشت خود استفاده کنید.(بلیط) برای مثال پرواز از فرودگاه نیویورک به فورت مایرز فلوریدا، فرودگاه بین المللی ساوثوست فلوریدا به بوستون. در این نوع پروازها، شما تنها هزینه ی یک بلیط را پرداخت می کنید اما فرصت بازدید و اقامت در شهرهای مختلف را هم دارید.(بلیط)

بلیط Open Jaw با مقصد متغیر: در این حالت، شما از شهر الف به شهر ب پرواز کرده و از شهر ج به شهر الف باز می گردید. این بلیط بهترین پیشنهاد برای سفرهای تابستانی یا توراروپا گردی است(بلیط) به این دلیل که با پرداخت هزینه ی کمتر برای سفر به چند کشور اروپایی، شما امکان بازدید از جشنواره‌های متنوع در کشورهای مختلف را هم دارید.(بلیط)

بلیط Open Jaw دوگانه: برای تهیه ی این نوع بلیط شما باید حتما با آژانس هواپیمایی تماس بگیرید زیرا در این حالت، دو مبدأ و دو مقصد متفاوت خواهید داشت. برای مثال، پرواز از شیکاگو به دالاس و ادامه سفر از هیوستون به میامی.(بلیط)

با این توضیحات متوجه می شویم برای تهیه ی بلیط Open Jaw باید گزینه های موجود در این نوع پرواز را با دقت ببرسی کنیم و از تطبیق آن با برنامه ی سفر خود مطمئن شویم سپس اقدام به خرید آن کنیم.(بلیط)

درمورد قیمت بلیط هواپیما چقدر اطلاعات دارید؟؟

برای دانستن نکات جالبی در مورد قیمت بلیط هواپیما با ما همراه باشید...

اولین نکته ی خیلی مهم چارتر یا سیستمی بودن بلیط هواپیما است که اثر قابل توجهی بر قیمت بلیط دارد. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که با توجه به آن ها و رعایت شان می توانیم نوید تهیه ی یک بلیط ارزان قیمت را به شما بدهیم.

مهمترین نکات برای تهیه ی بلیط ارزان

·        مدت ها قبل از سفرتان بلیط تان را رزرو کنید

طبق برنامه ی روتین آژانس های هواپیمایی، چند هفته پیش از تاریخ پرواز، بلیط آن پیش فروش شده و قیمت آن اعلام می شود. بلیط هایی که به این ترتیب پیش فروش می شود از قیمت پایین تری برخوردار است و هرچه به تاریخ پرواز نزدیک تر می شویم قیمت بلیط آن افزایش می یابد.

·        زمان خرید بلیط هواپیما

شاید برایتان جالب باشد بدانید تفاوت پرداختی شما در بهترین زمان خرید بلیط هواپیما و بدترین آن، به طور میانگین 236 دلار است!!! شرکت های هواپیمایی در طول هفته مرتبا در قیمت بلیط ها تغییر ایجاد می کنند. بنابراین برای تهیه ی بلیط ارزان قیمت، در هفته چندین بار قیمت بلیط پروازهای مختلف را چک کنید و به محض این که بلیط مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کردین بلافاصله آن را خریداری کنید زیرا ممکن است حالا حالا ها بلیطی با آن قیمت پیدا نکنید.(بلیط)

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی