بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

·        روزهای ارزان قیمت بلیط پرواز

قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای مختلف در روزهای وسط هفته مانند سه شنبه و چهارشنبه ارزان تر و در روزهای اخر هفته مانند جمعه و شنبه قیمت بلیط هواپیما گران تر است. بنابراین روز انتخابی برای رزرو بلیط پروازتان را در وسط هفته انتخاب کنید.

·        قیمت بلیط در اول و آخر هفته حدودا 29 دلار تفاوت دارد که این مبلغ برای یک سفر دوطرفه 58 دلار می شود.(بلیط)

(بلیط) اگر سفر شما آخر هفته است به انتخاب شنبه به دو شنبه یا انتخاب سه شنبه به جای 5 شنبه و جمعه توجه کنید. (بلیط) و اگر تمام هفته در سفر هستید سه شنبه به سه شنبه یا 4 شنبه به 4 شنبه را انتخاب کنید،(بلیط)این ها بهترین گزینه ها برای پایین آوردن مبلغ بلیط هواپیما هستند.

·        برای تهیه ی بلیط، حواس تان به تعطیلات و فصل سفرتان باشد

(بلیط) برای مثال برای سفر به اروپا، اگر درماه مارس یا فوریه که فصل های کم استقبال برای سفر به اروپا هستند به مسافرت بروید می توانید بلیط را با قیمت بسیار کمتری پیدا کنید اما اگر در تابستان به سفر بروید قطعا همین بلیط را باید چند برابر تهیه کنید.(بلیط)درضمن مقصد شما که مکان پرطرفداری باشد یا نه و همچنین این که زمان سفرتان، زمان پرطرفداری است یا خیر می تواند اثرات به سزایی در قیمت بلیط شما داشته باشد. (بلیط) ضمن این که اگر می خواهید در زمان های پرطرفدار به مکان های پرطرفدار بروید باید از چندوقت قبل، بلیط هواپیما را رزرو کنید وگرنه نمی توانید از هیچ تخفیفی جهت خرید بلیط استفاده کنید.

درادامه ی مطلب همراه ما باشید


·        پروازهای ایرلاین های مختلف را با هم ترکیب کنید تا به ارزان ترین بلیط برسید

در این شیوه، شما ارزان ترین بلیط رفت را از ایرلاین a با ارزان ترین بلیط برگشت را از ایرلاین b ترکیب می کنید که این ترکیب در نهایت شما را به ارزان ترین بلیط هواپیما می رساند.(بلیط) برای این امر شما باید پروازهای مختلف از ایرلاین های متفاوت را به مقصدتان چک کنید.( بلیط)

          برای آگاهی از نرخ بلیط های مختلف در زمان ها و مسیرهای متفاوت بهتر است هرچه زودتر(بلیط) در سیستم های اطلاع رسانی ایرلاین های مختلف ثبت نام کنید(بلیط)

(بلیط) با این روش زمانی که تنها تعداد محدودی از صندلی های یک پرواز خالی مانده است یا زمانی که قیمت پرواز ها جهت پیش فروش اعلام می شود، شما به سرعت در جریان قرار می گیرید(بلیط). حتما می دانید در این زمان ها رقابت برای خرید بلیط ارزان تر بسیار بالا بوده و به این وسیله شما می توانید با سرعت بالاتری که در آگاه شدن از نرخ بلیط دارید، زودتر جهت خرید اقدام کنید و به این طریق مبلغ زیادی در سفرتان صرفه جویی کنید.(بلیط)

          چک کردن همه ی فرودگاه هارا فراموش نکنید(بلیط)

(بلیط)درصورتی که بیش از یک فرودگاه در نزدیکی محل مبدأ و یا مقصد شما وجود دارد همه ی آن هارا چک کنید.(بلیط) این نکته را به یاد داشته باشید هرچقدر شما در انتخاب فرودگاه و تاریخ سفرتان بتوانید آزادی عمل بیشتری داشته باشید(بلیط) احتمال این که بتوانید یکی از بلیط های تخفیف دار را برای سفرتان پیدا کنید بیشتر می شود.


نظرات (۱)

  • حسین علیزاده
  • سلام وبلاگ خوبی دارید لطفا به ما هم سر بزنید اگر دلتون میخواد دنبال کنید که دنبال بشید    
    یا ما را پیوند کنید که پیوند بشید
    اینم آدرس وبلاگمونhttp://khandeh-vaneh.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی