بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

·        گروه بندی های کوچکتر(بلیط)

برای مثال یک ایرلاین 2 صندلی با قیمت 100 دلار دارد و قیمت بقیه بلیط ها 150 دلار است،اگر برای 4 نفر به دنبال بلیط هستید قیمت هر بلیط برای هر صندلی 150 دلار می شود اما اگر به دنبال 2 بلیط بگردید میتوانید 2 بلیط را با قیمت 110 دلارو 2 بلیط دیگر را هرکدام 50 دلار خریداری کنید.

شاید بپرسید چطور چنین چیزی ممکن است؟(بلیط)

برای دستیابی به چنین موفقیتی! اول برای کل گروه بلیط را جست و جو کنید.( این کار برای اطمینان یافتن از این موضوع است که در آن پرواز صندلی خالی به تعداد همه ی اعضای گروه تان وجود دارد.).(بلیط)درمرحله ی بعد شما باید بلیط را برای گروه های کوچکتر جست و جو کنید؛ اگر قیمت بلیط برای این تعداد کمتر شد، آن را خریداری کرده و سپس برای بقیه ی اعضای گروه تان بلیط تهیه کنید. درست است که این روش زمان بر است اما در عوض کم هزینه می باشد.(بلیط)

·        بلیط تان را از سایت هایی تهیه کنید که جریمه ی کنسلی کمتری داشته باشند.

زیرا در این صورت اگر به هر دلیلی سفرتان کنسل شود ضررکمتری را متحمل شده اید.(بلیط)

درادامه ی مطلب همراه ما باشید





·        بلیط لحظه آخری

یک سوال! (بلیط) روزانه چندبار اصطلاحات « تور دقیقه نود» و « تور لحظه آخری »را در پیامک های تبلیغاتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی و بنرها و تبلیغات سطح شهر می بینید و می شنوید؟(بلیط) ایا معنی آن ها را می دانید؟ هنگامی که زمان چندانی تا پرواز باقی نمانده است و صندلی های یک پرواز خالی مانده است، شرکت هواپیمایی اقدام به فروش بلیط های آن پرواز با مبلغی بسیار کمتر از مبلغ اصلی آن می کند؛ که به این نوع بلیط ها، بلیط لحظه اخری می گویند.

·        ایرلاین لو کاست(بلیط)

ایرلاین های لوکاست، ایرلاین هایی هستند(بلیط) که با کاهش برخی هزینه ها مانند هزینه های پذیرایی مسافران و ... بهای بلیط را کاهش می دهند و بدین سبب به ایرلاین های لوکاست معروف شده اند مانند ایرلاین پگاسوس(بلیط)

·    به فکرتهیه ی بلیط از ایرلاین های معروف جهان ( که در پست های بعدی به معرفی مفصل آن ها خواهیم پرداخت) نباشید

ایرلاین های(بلو جت) JETBLUE و  (رایان ایر)RYANAIR ارزان ترین ایرلاین های اروپا جهت تهیه ی بلیط با قیمت پایین هستند.

ü     با انتخاب بلیط مناسب می توانید در هزینه ی هتل خود نیز صرفه جویی کنید.

ü  معمولا پروازهایی که دارای توقف هستند بهای بلیط کمتری دارند، به نحوی که شما حتی با پرداخت یک شب هزینه ی اسکان در شهر توقف، باز هم با تهیه ی این بلیط ها سود کرده اید. اگر هم بتوانید ساعت پرواز خود را با ساعت ورود و خروج به هتل تنظیم کنید که دیگر نور علی نور است و شما می توانید(بلیط) به اندازه ی یک شب هزینه ی هتل هم صرفه جویی کنید.

توجه: برخی پروازهای دارای توقف،(بلیط) خدماتی مانند یک شب اقامت رایگان در هتل های طرف قرارداد شان نیز دارند. به اینمنظور پیشنهاد می شود درمورد هزینه ی اقامت در هتل هایی هم که در شهر مقصد وجود دارد(بلیط) جست و جویی انجام دهید تا با آگاهی کامل به بررسی تناسب یا عدم تناسب آن بلیط و اقامت در آن شهر با شرایط خود بپردازید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی