بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

حالا قرار است آخرین فوت و فن هایی که می شود برای تهیه ی بلیط ارزان قیمت به کاربرد را خدمت شما عرض کنیم. قطعا از شنیدن آن ها شگفت زده خواهید شد!(بلیط)

·        به صورت پنهانی سرچ کنید

باورتان می شود با چند بار سرچ کردن درمورد قیمت بلیط پرواز در مرورگر وب تغییر کند؟؟؟!!! اما این موضوع حقیقت دارد... شاید بخواهید بدانید چه طور چنین چیزی رخ می دهد؟ (بلیط) موضوع از این قرار است؛ زمانی که چندین بار به صورت پشت سرهم یک پرواز خاص سرچ می شود، (بلیط) سایت فروشنده با استفاده از گزارشات کوکی های مرورگر شما این موضوع را فهمیده و قیمت بلیط پرواز ها را به طور خودکار افزایش می دهد. می پرسید چرا؟ خب پاسخ روشن است برای آن که شما از ترس فروخته شدن بلیط ها، هرچه سریعتر بلیط تان را رزرو کنید.

درنتیجه اگر هربار برای اطلاع از قیمت بلیط ها،به صورت یک فرد ناشناس اقدام کنید، می توانید بلیط هایی با قیمت های پایین تری پیدا کنید.

برای ناشناس بودن(بلیط) در مرورگر گوگل کروم یا سفری، دگمه‌های Control، Shift،  N را همزمان کلیک کنید. برای مرورگرهای فایرفاکس(بلیط) یا اینترنت اکسپلورر همین کار را با Control، Shift،  Pانجام دهید.


در ادامه ی مطلب همراه ما باشید




از این طریق شما یک پنجره ی جدید در صفحه ی مرورگر خود باز می کنید که (بلیط) در آن اطلاعات شما ردیابی نشده و به صورت ناشناس باقی خواهید ماند. درنتیجه هرچقدر بخواهید می توانید درمورد قیمت بلیط های هواپیما سرچ کنید و قیمت بلیط ها هم افزایش نمی یابد!

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است (بلیط) که با هر بار باز کردن یک پنجره ناشناس کوکی ها، از ابتدا تنظیم می‌شوند. (بلیط) بنابراین اگر می‌خواهید با هر یک از مرورگرها شروع به جست‌وجو برای پرواز مورد نظر خود کنید (جست‌وجوهای قبلی شما به یاد نمی‌آید)، (بلیط) تمام پنجره‌های ناشناس را ببندید، یک پنجره جدید باز کنید و سپس جست‌وجوی خود را مجدداً انجام دهید.(بلیط)

·        از موتورهای جست و جو گر ارزان غافل نشوید(بلیط)

حتما می دانید که همه ی موتورهای جست و جو گر، مبلغی را به عنوان کارمزدشان به قیمت بلیط اضافه می کنند. بنابراین شما به دنبال موتورهای جست و جوگری باشید که خوش انصاف تر هستند! (بلیط) و مبلغ کمتری را به عنوان کارمزد خواهند گرفت.

اگر در خارج از کشور هستید و می خواهید بلیط رزرو کنید، برای کمتر شدن هزینه های تان، این موارد را فراموش نکنید:

ü  به مکان فرودگاه دقت کنید: اگر مکان فرودگاه خارج از شهر باشد(بلیط) و یا فاصله اش از محل اقامت شما خیلی دور باشد،(بلیط) شما مجبور می شوید هزینه ای هم بابت طی کردن این مسافت ( از فرودگاه تا محل اقامت تان) بپردازید که ممکن است با احتساب این هزینه، بلیط پرواز دیگری با وجود بالا بودن قیمت ظاهری آن، اما به دلیل نداشتن هزینه ی انتقال از فرودگاه به محل اقامت، برای شما مقرون به صرفه تر باشد.(بلیط)

ü  به نکات مهم آن پرواز درمورد قد، وزن، (بلیط) و میزان باری که می توانید با خود حمل کنید توجه کنید، در غیر این صورت ممکن است جریمه شده و پرواز ارزان شما دیگر ارزان در نیاید!!!(بلیط)


نظرات (۱)

عالی بود سایت خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی