بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

درمورد هواپیمای چارتری چه می دانید؟؟؟ (بلیط)

بله درست خواندید. هواپیما چارتر نه پرواز چارتر. لطفا این دو اصطلاح را با هم اشتباه تگیرید.(بلیط) پرواز چارتر به معنی پروازهای دربست است که بلیط آن ها توسط آژانس های چارتر کننده، به فروش می رسد. اما هواپیماهای چارتر، هواپیماهای کوچکی است که دارای فضای خصوصی بوده و برای جا به جایی حداکثر 10 نفر طراحی شده است. (بلیط) درنتیجه فقط برای افراد مهم استفاده می شود!

چه افرادی باید قبل از پرواز، از هواپیمایی مجوز پزشکی دریافت نمایند؟(بلیط)

·        افرادی که مبتلا به بیماری های واگیردار هستند(بلیط)

·        افرادی که به دلیل داشتن شرایط فیزیکی خاص و یا بیماری،(بلیط) رفتارهای غیرطبیعی و نامعمولی از خود نشان می دهند که می تواند باعث ایجاد اختلال در امنیت و آسایش مسافران و خدمه و یا امنیت پرواز شود.(بلیط)

·        افرادی که در طول پرواز، جهت حفظ سلامتی خود نیازمند امکانات یا مراقبت های ویژه هستند.(بلیط)

·        افرادی که نمی توانند از صندلی های معمولی هواپیما استفاده کنند.(بلیط)

·        افرادی که بارداری هایی با شرایط ویژه دارند.(بلیط)

افرادی که دارای یکی از شرایط بالا می باشند دقت کنند(بلیط) فرم اطلاعات پزشکی را از آژانس های مسافرتی دریافت نمایید. این فرم باید هم به تایید پزشک خودشان و هم به تأیید پزشکی هوایی برسد. (بلیط) سپس تا 48 ساعت قبل از پرواز یک نسخه از این مجوز را به اژانس هواپیمایی مربوطه و یک نسخه را هم به کارکنان هواپیمایی در بخش پذیرش تحویل دهید.(بلیط)

با لاکچری ها اشنا شوید! گران ترین بلیط های هواپیمای جهان را بشناسید!!


درادامه ی مطلب همراه ما باشید



1.      پرواز نیویورک به ابوظبی با قیمت  64,00$ ؛ ایرلاین الاتحاد(بلیط)

ایرلاین الاتحاد به دلیل خدماتی که به مسافران پروازهای فرست کلاسش ارائه می دهد(بلیط) در جهان به عنوان لاکچری ترین ایرلاین هوایی شناخته شده است. پرواز برگشت نیویورک-ابوظبی با بلیطی به قیمت 42000 یورو، به عنوان گران ترین بلیط هواپیمای جهان شناخته می شود.

2.      پرواز نیویورک به هنگ کنگ با قیمت 43,550$ ؛ ایرلاین لوفت هانزا (بلیط)

ایرلاین لوفت هانزا بزرگترین ایرلاین اروپا است. (بلیط) این ایرلاین در 78 کشور حهان و به 197 مقصد بین المللی در سراسر جهان حتی آفریقا پرواز دارد.

3.      پرواز لس آنجلس به دبی با قیمت 36,000$ ؛ ایرلاین امارات (بلیط)

ایرلاین امارات، ایرلاینی متعلق به امارات متحده ی عربی است اما در کشور دبی قرار دارد.(بلیط) امارات یکی از باکلاس ترین و گران قیمت ترین پرواز های فرست کلاس را دارد. (بلیط) در پرواز لس آنجلس به دبی که به وسیله ی هواپیمای ایرباس A380-800 انجام شده و 16 ساعت طول می کشد، برای مسافران خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است که باعث می شود پرداخت بهای بلیط آن چندان دور از انصاف نباشد. (بلیط) خدماتی که در این پرواز ارائه می شود عبارت است از: حمام آب گرم، میز بسیار گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها لاکچری، صندلی های تخت خواب شو بسیار راحت و دلپذیر،(بلیط) میان وعده سلف سرویس، صفحه نمایشگر اختصاصی و منوی ویژه ی غذاهایی که در سوئیت های اختصاصی سرو می شود.(بلیط)

4.      پرواز نیویورک به هنگ کنگ با قیمت 28,000$ ؛ ایرلاین کاتای پاسیفیک (بلیط)

این ایرلاین در 52 کشور دنیا به 200 مقصد دارای پروازهایی است (بلیط)که توسط هواپیماهای مسافربری و باربری انجام می شود. این پرواز 16 ساعت زمان می برد(بلیط) اما با وجود کابین اختصاصی در داخل هواپیما و وجود صفحه نمایشگر لمسی LCD و هدفون های صداگیر( مخصوص جلوگیری از ورود صدا)، شما این 16 ساعت را با آرامش و لذت طی خواهید کرد.(بلیط)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی