بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

بلیط

خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و بلیط های چارتر

  • ۰
  • ۰

بلیط

5 . بلیط پرواز لس آنجلس به ابوظبی با قیمت 28,000$ ، ایرلاین الاتحاد

الاتحاد در لیست ایرلاین های لاکچری، رتبه ی دوم را به خود اختصاص می دهد.(بلیط) این هواپیمایی، ایرلاین محبوب افراد ثروتمند جهت سفرهای کاری، تفریحی و ... است. بسیاری از زوج های متمول نیز(بلیط) به منظور سفر ماه عسل شان از پروازهای فرست کلاس این هواپیمایی استفاده می کنند زیرا پرواز با هواپیمایی الاتحاد می تواند خاطره ی بسیار شیرینی را در ذهن هرفردی ثبت کند. شاید در ابتدا بهای بلیط پرواز این ایرلاین به نظر زیاد باشد اما در مقابل خدماتی که ارائه می کند، این مبلغ بسیار ناچیز است.(بلیط)

6. بلیط پرواز نیویورک به پکن با قیمت 27,000$ ، ایرلاین کره

تاکنون فقز درمورد ایرلاین های لاکچری اروپا و امریکا صحبت کردیم.(بلیط) اما جالب است بدانید یکی دیگر از ایرلاین هایی که در لیست هواپیمایی های لاکچری جهان قرار می گیرد، هواپیمایی کره است! (بلیط) ایرلاین کره جنوبی با توجه به پرواز های بین المللی و 144 مقصد بین المللی، یکی از ایرلاین های خوب جهان و بهترین ایرلاین آسیا است!(بلیط) این ایرلاین که به 50 کشور در 6 قاره ی جهان پرواز دارد، دارای 4 نوع پرواز فرست کلاس، 3 نوع پرواز بیزینس کلاس و دو نوع پرواز اقتصادی است.(بلیط)

7. بلیط پرواز نیویورک به سنگاپور با قیمت 22,250$ ، ایرلاین سوئیس ایر

این پرواز، پیشنهاد ما به آن دسته از ثروتمندانی است که به دنبال ثبت یک تجربه ی بی نظیر(بلیط) از سفر با هواپیمایی بین المللی سوئیس ایر هستند. این پرواز به شما این امکان را می دهد که در طول پرواز، (بلیط) خود را در یک هتل مجلل مانند گران قیمت ترین هتل های دنیا فرض کنید. امکاناتی که در داخل کابین های لوکس و تشریفاتی این پرواز برای شما فراهم می شود(بلیط) مانند تخت خواب و صندلی های راحت به همراه تلویزیون های خصوصی سفر شما را لذت بخش خواهد کرد.(بلیط)


در ادامه ی مطلب همراه ما باشید




. بلیط پرواز نیویورک به سنگاپور با قیمت 21,000$ ، ایرلاین ویرجین انتلانتیک

ایرلاین ویرجین انتلانتیک که یک ایرلاین بریتانیایی است نیز توانسته است با تشکیل یک ناوگان قوی از (بلیط)هواپیماهای بزرگ مانند ایرباس و بوئینگ، افزایش مقاصد بین المللی خود به اغلب کشورهای امریکای شمالی، (بلیط)افریقا با احتساب خاورمیانه و آسیا، ایالات متحده ی امریکا، لندن و بریتانیا و ایجاد یک سیستم سرویس دهی عالی و ارائه ی خدماتی مانند تسهیلات لوکس جهت برگزاری جلسات کاری، (بلیط)ارائه ی منوی غذایی متنوع و باکیفیت عالی، صفحه نمایشگرهای اختصاصی و صندلی های متحرک، خود را در لیست ایرلاین های برتر جهانی جای دهد.(بلیط)

9. بلیط پرواز توکیو به لندن با قیمت 20,000$ ، ایرلاین ژاپن

دومین ایرلاین بزرگ کشورژاپن که حامل پرچم این کشور نیز هست، (بلیط) ایرلاین ژاپن می باشد که به 35 کشور جهان، پرواز هایی حامل مسافر و بار به صورت سیستمی و غیرسیستمی دارد. آسایس و تجملاتی که این شرکت به مسافران نوید می دهد در مقابل بهای بلیط اش کاملا منطقی است.

10. بلیط پرواز نیویورک به سنگاپور با قیمت 17,800$ ، ایرلاین سنگاپور

این پرواز که توسط یک ایرباس A380-800 انجام می شود، 24 زمان پرواز شما خواهد بود (بلیط) که این زمان با توجه به سوئیت های اختصاصی و امکانات تجملی زیادی که در سوئیت های خود خواهید داشت، (بلیط) اصلا برای شما جلب توجه نخواهد کرد. لازم است بدانید این پرواز، در مسیر خود، توقفی هم در فرانکفورت دارد.(بلیط)


نظرات (۱)

  • موزیلاگ ..
  • موفق باشید ((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی